En dag i solen

Idag har det varit en alldeles underbar dag ute i solen, sommaren börjar bli väldigt påtaglig.. eller åtminstone tills jag kom hem, tittade på vädret och fick veta att vintern börjar åter igen imorrn, hallelulja shoot me. Idag har jag legat på en filt tittandes på himlen med Ina, Ina är min styvmamma fast hon är inte elak, tvärtom alldeles underbar. Vi åt pizza på filten och gosade med morrgan, han är så ful den lilla grisen.

I helgen var det även lugnt, lördagen bestod av att jag och Anders tog en promenad upp till sidsjön med en termos kaffe och en formlimpa till änderna, dom var så söta och dom tiggde som fan, tilslut blev måsarna (japp du läste rätt) jobbiga och tog nästan allt bröd. Vi blev kär i en and tjej som inte såg ut som dom andra.. vi kallade henne "tjusiga tjejen" hon var jätteljus och mallade sig inför andpojkarna och alla hängde efter henne nafsande i hennes bak, vi konstaterade dock ganska snabbt att "tjusiga tjejen" var lite utav en bimbo, en lätt blåst and då hon inte förstod kampen om brödet utan mer stog där väntandes på att någon skulle servera henne det på silverfat. Vi tog även kort på underverket som läggs upp inom en snar framtid (förmodligen aldrig men jag inbillar inte bara er men även mig själv att det ska hända när jag skriver så)

Fick resultatet på sociologisk metod idag och jag fick VG, helt sjukt med tanke på att statistik och dylikt verkligen inte hör till min kompetens men nu kan jag alltid vara nöjd över att jag en gång fick VG på en statistik tenta, wohoo :)

Nu ska jag och flanders se "Lost" Love it!
Och imorrn blir det föreläsning och senare en fika med ballan, längtar!
Dagens låt: Miss Li - Oh boy (ska se henne på fredag med ballan, lovely)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till VG:et gumman! hihi. Nu har jag rätt att vara stolt över kusin, och du kan vara mallig ;) Solskenspussar!

Postat av: Frugan

Du är så duktig! Du förtjänade verkligen ditt betyg.. Jag älskar dig!

2007-04-17 @ 22:32:40
URL: http://shrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback