Dagarna i ända jag sitter på min ända

Jaha, så var det med det.
Dagarna som följt har artat sig i relativt sakta takt. Jag är hemma med min trattkatt som efter hennes sterilisering igår har tratt och är lite trött, sötgrisen.. man kan med andra ord säga att jag är trattvakt. (humor)
Jag tvättar och donar och väntar på syster yster ska komma förbi och hälsa på mig, Wilma och trattkatten. Wilma har lite svårt att scceptera Lilos tratt men hon jobbar på det, hon jobbar även på att stjäla all tänkbar uppmärksamhet och hon gör det bra bara genom att hon går runt och ser ut som guds gåva till jorden.

I Måndags träffade jag kusin Johanna, var helt lovely! Jag följde med henne när hon piercade sig och var handstöd, dock var den uppgiften inte lika lätt som jag först trott då hennes långa, röda vackra naglar borrade sig in långsamt men säkert i mina handflator och minen jag gjorde under hennes piercing var nog en kombination av smärta i handen ochn smärta i ögonen när jag såg vad som försigick med den där förbaskade nålen, burrr.
Senare bar det iväg till chocolate house där jag smällde i mig en macka med kesoröra samt två praliner som förövrigt var helt gudomliga, doch var sällskapet gudomligare och jag insåg verkligen hur mycket jag hade saknat min Imbo. Du är bäst min lilla rödnagel ;)

På lördag sprider jag mina vingar över Alby då det är dags att hälsa på och sova över hos mormor och morfar med mammut och nannis (syrran). Det ska bli jättehärligt, och jag saknar min moff och poff.

Nä nu ska jag dra ner till tvättis. Ha det bra!
Trattkatt säger hej och wilma visar sina knickers.

Dagens låt: David Guetta - The world is mine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback