Tänk om livet kunde vara en disneyfilm, då skulle jag vara knasen eller Bert

Föll pladask för frestelsen (ungefär som Eva med äpplet) och bestämde mig för att nu är det dags för Christina att börja blogga, har tänkt på det ganska länge nu och så blev det, gilla läget.
Iaf så måste jag börja med att uttrycka mitt missnöje över blogg.se, seriöst hur fan gör man? Har suttit och pillat med detta istället för att läsa skitboken, får ringa anabanana senare och be om råd (som alltid).

okej så nu är väl tanken att jag ska skriva om allt spännande som skett idag, hm får se nu har hunnit varit på en morgonpromenad, har precis ätit frukost och skaffat mig en blogg har även hunnit med att svära cirkus 10 gånger på vägen till mitt inlägg samtidigt som jag gnällde för mig själv om hur dålig jag är som inte pluggar istället.

Och mina grisar ligger under Ikea påsarna och leker med varandra samtidigt som dom går och utövar något oidentifierat ljud, vet inte ens vad det är för djur jag har, det är inga katter iaf för dom är alldeles för fula för det, jag och Anders funderade på om det kunde vara en mungo och en råtta fast vi insåg ganska snabbt att det var det nog inte. Alltså vi har två djur hemma som inte är katter, kanske grisar, är fula och låter konstigt.. hm.
Btw, nu sitter grisen på stolsryggen och ser ut som en värphöna.

Hittade inte så mycket mer att skriva om nu så jag återkommer om ett tag och fortsätter berättelsen om bloggen och grisarna!

Kommentarer
Postat av: Juanita

Yo min sötjävel! Det börjar bra, jag sa ju att du har en skrivartalang. Krama grisarna, råttan eller mungo eller vad ni nu har för skadedjur hemma. Vi syns sen, kom ihåg matlådorna och skorna. Sen hörs vi väl på telefon som vanligt :) Me love you! Pussipuss

Postat av: Emelie

Jag antar utmaningen...:)
Den här vågen räknar ut muskelmassa, fettmassa och vätskemassa, så det är medräknat. Men det är lika bra att börja nu, kommer ju knappast att bli mindre ;) syns imorgon, kl 9

2006-10-24 @ 18:57:13
Postat av: mAdmAn

Lämnar ett litet avtryck efter att varit här och "snokat" lite.
Skoj med ännu en blogg att följa :)

Ha det gött

2006-11-04 @ 15:36:28
URL: http://www.my-hangout.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback