Skäms på dig sötjävel

Dagens bara vara!

Idag har jag gjort något som jag aldrig tror att jag gjort förut, jag har varit och tränat kl halv 9 imorse! Okej nu sitter ni säkert där alla renlevnadsmänniskor och tänker "vaddå halv 9 är väl inge tidigt, jag klev upp 5 idag.." Ungefär som pappa sa när jag berättade att jag brukade träna på mornarna, han frågade vilken tid och jag svarade "mellan 11-12 någongång", varav pappa utbrister: "morgon, jösses jag käkar middag då", jag svarar harklande att jag minns nog fel, det var nog snarare 7 på morgonen än 12 på förmiddagen, jag skämdes även lite. Jösses vad föräldrar kan få en att känna sig ungdomliga vilket förmodligen är bra eftersom att allt annat i livet får en att känna sig så vuxen som det bara går.

I vilket fall som helst så klippte jag mig igår, skulle gärna lägga in en bild om jag visste hur fanskapet fungerar, uscha jag gillar verkligen inte internet saker. Iaf blev jag mycket nöjd med håret, känner mig ny och fräsch och ungdomlig, om inte annat så var det iaf på tiden att jag klippte mig, var nästan ett år sen fast jag ljög för frisörskan och sa att det var väl ungefär ett halvår sen men jag minns inte riktigt varav hon utbrister "ett halvår?? jösses det är ett mirakel att du har håret kvar överhuvudtaget, man ska klippa sig ca var tredje månad".. alltså ännu en situation där jag skämdes.

Annars är väl detta en dag då livet bara rullar på, det vill säga jag blir överröst av pluggångest, sitter framför datorn fast jag borde plugga och jag har druckit ett ton kaffe, alltså en dag som alla andra som består av ingenting nersköljt med kaffe.
Har dock haft finbesök idag bestående av en söt Cina med UNDERBARA skor! Ville nästan röva bort sötskiten och ta skorna ifrån hon, men då hade nog inte Tobbe blivit så glad, hehe. Vi drack (hör och häpna) Kaffe, åt ett kilo clementiner var och pratade kattförsäkringar och möjligtvis att det kom in en skvätt med skvaller :)

Senare bär det iväg till farmor och pappa en sväng, tänkte sprida ut mina vingar över njurunda när jag ändå är där så jag slipper åka dit på ett tag, jag måste ha en speciell njurunda strategi då det inte är det bästa jag vet att åka dit, men det är ändå ett bra ställe då hälften av mina älskade bor eller är bördiga därifrån.

Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och läsa tråkig studentlitteratur!
-Dagens låt tips: Nada surf - Always love (en låt som passar ihop lite med mitt förra inlägg)

Kommentarer
Postat av: Juanita

Hej frugan! Tack för sällskapet inatt och idag. Du anar inte hur mkt jag behövde få sitta och surra till fyra på natten, vet inte vad jag skulle göra utan dig?! Hoppas soffan var bekväm :) Och lilla Wilma som kom och tassade på mitt täcke, gosegumman. Lilo såg jag ju inte till så mkt under deras korta besök. Mysigt att ha er här iaf. Snart ska Emelie och jag på basket, ska bli jätteskoj. Hörs sen, du vet jag måste ju få in dagliga Stina dos. Puss och kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback