Helg och älsklingar

Jaha då var det måndag igen, suck vad tiden går fort den liksom bara rusar förbi!

Helgen var bra, lördagens partaj var galen! Efter att ha suttit och segat hemma efter jobbet fram till ca kl 21 så var det dags att dra sig ner till Emelie och tro det eller ej att trots att jag var så seg så var jag näst först! Tror aldrig att det har inträffat förut, jag brukar vara näst sist direkt före Anabanana. Tog även Emelie läskiga hiss vilket jag förmodligen är mest stolt över på hela kvällen.
Först var det trevligt och lite halvgalet men ungefär när Claes dök upp så spårade allt ut. Alla blev galna (kan ha att göra med alkoholkonsumtionen), och senare kom Emelies polis Micke hem, stackarn! Om jag hade varit honom så hade jag banne mig arresterat oss. Men roligt vart det iaf men ut kom jag aldrig, jag mötte upp Anders och sen gick vi hem så jag fick sova ruset av mig, det behövdes tro mig! (förlåt mamma).
 Så här söt är min Fruga.  Claus och Anabanana
 Puman ska visa att hon kan stå på ett ben, haha!  
 Söt Emelie flashar!  Emelie och hennes alldeles egna polis :)
 Mina änglar!
 Claes och jag modellar.  Okej, här var jag INTE nykter, huga.

Igår blev det en lugn dag och jag fick mig en heldag med allas våran puma, vi såg på galen film och åt mängder med glass och tyckte en skvätt synd om oss själva. Hon är så söt den där rackarn!

Idag har jag kompenserat för helgens bestyr, var på ett spinningpass och höll som vanligt på att dö, men sen blir det buns of steel, eller hur brudar? :)
Nä nu ska jag ta och plugga lite grann, behövs!

Dagens låt: Journey - Don't stop believin'

Kommentarer
Postat av: Frugan, Juanita eller Anabanana, kärt barn....

Satan i gatan vad snygga vi är :) Snart racear jag förbi hos Puman och det lutar åt ett Originalmål från Max, long time no see.
Puss und kramen!

Postat av: Frugan

Me löööve you.. Hoppas det går fina fisken på Kulturmagasinet, du är så bra glöm aldrig det!
Pussipuss

2006-10-31 @ 10:17:11
URL: http://shrine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback