papputs dag

Jaha, då var helgen slut och mycket hann man inte direkt fundera över det.

Idag har det varit pappas dag och jag har varit där hela dagen var hur mysigt som helst. Först tog vi en långpromenad, sen åt vi glass, mat, choklad och chips och spelade massa spel och självklart lyssnade vi på lite hårdrock hehe. Min pappa är den bästa pappan man kan tänka sig, han är cool, snäll och tuff samtidigt som han lyckas vara väldigt pappig :)

Igår blidde det soffhäng hos frugan efter en hårt arbetande dag, vi åt chips drack pepsi max och pratade som vanligt i nattmössan ;) Jag somnade även i hennes soffa och lyckades lämna ett dreggel spår efter mig, stackars frugan det kan inte vara lätt att ha en sötjävel hos sig. Sen kom min babe förbi och soffhängde med oss ett tag innan vi tog en svängom hemåt. Det gick bra att jobba igår trots att jag inte hade sovit ordentligt på flera dygn och jag förstår mig verkligen inte på rasen människan. trots att det är världens oväder och slask ute så bestämmer sig alla för att det är en god idé att gå och fika på tinells och tack vare det fick jag jobba arslet av mig. var såå mycket folk så jag ville lägga mig på golvet och grina och sedan unnade jag mig en toast, mums. Tur jag ska på spinning imorrn kan inte direkt påstå att det varit en nyttig helg bestående av sallad (vilket förmodligen framkommer va mitt blogginlägg)

Vågar inte skriva nåt om fredag av vissa anledningar men det komemr bli så jävla grymt, återkomme rom det i helgen :)

Och ikväll blir det soffhäng med min babe, han kom lös en timme tidigare idag så nu väntar jag på att han ska komma innanför dörren så jag kan slänga mig i armarna på fanskapet, ska bli underbart att få ha en christinaanders kväll, har inte funnits så mycket tid för det på senast med rapporter som ska in och skivor som ska spelas in, man uppskattar verkligen den lilla tiden.

Det var väl allt för nu, ska pussa lite på mina grisar har ju inte träffat dom heller på hela helgen. Vi är en mysig liten familj vi fyra, två flummhuven och två oidentifierbara djurslag.
So long!
Dagens låt: Danzig - Devils plaything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback