Disney och slappande

Idag har det varit jag i min ensamhet. typ

Började dagen med att kliva upp kl 11, hoho var nog evigheter sedan jag sov så länge men skönt var det.
Sedan kompanjonade jag med televisionen ett tag och konstaterade att det bara var skit på manicken och då återvände jag till min kära korkade dator och där satt jag ända fram tills frugan kom förbi och tittade "den lilla sjöjungfrun" med mig och tog med sig ett lass med glass, en 200 gram chokladkaka och pepsi max (shit vad vi äter). Jag hann se cirka 3 minuter av filmen innan jag började storgrina och frugan fick se mig så som hon aldrig sett mig förr.
För er kära läsare kanske jag ska förklara fenomenet disneyfilmer för. Enligt mig så finns det inga bättre och underbarare filmer som kan få en att må så bra men ändå snyfta (för att inte tala om alla disney hunkar, jag menar kolla på Erik i lilla sjöjungfrun, hothothot). Och det finns inga filmer som kan få en att bli mer nostalgisk, huga jag och frugan satt och sjung ikapp till filmen i sångerna och satt och kramades i snyftscenerna. Jag ääälskar denna film!

Efteråt blidde det O.C tittande och ihjälsurrande, milda matilda.

Ohh, längtar tills jag och flanders ska se "Saw 3", djävulskt bra filmer, dock inte snyft filmer men hoppa i soffan och skrik filmer, loove it!

Imorrn ska jag lurifaxa och jag tänker inte skriva vad jag ska göra än (det får ni veta efter helgen) , men åhh vad bra det kommer bli! yeah yeah!
Ska upp kl 8,30 på body pump imorrn, lite okristlig tid och en okristlig instruktör, citerar "ohahohah, spänn rumprna, snygga stjärtar ohahohah", precis så kul ska det bli. Men det är lika bra så har man det överstökat dessutom kanske man kan forma kroppen till det bättre, buns of steel!


Nu kom min babe hem, ohlala. (snyggstjärt)
Ha det bra!
För er som inte vet så är min fru är den bästa och finaste, du är lovely my dear!

Dagens låt: Havet är djupt (från lilla sjöjungfrun, om ni inte blir glada av den låten är ni helt enkelt ett gäng med surmoppar)

Kommentarer
Postat av: Frugan

Det känns nästan som att vi har separerat när vi inte hängt på några dagar, visst har vi inte? (var bara tvungen att dubbelkolla)
Jag har tagit din ide under fundering, den med ost och vin.. Hade vart nice :) Eller så tar jag det imorgon ist.. Hoppas du får kul ikväll min gumma! Duktig du varit som bakat paj i flera timmar igår. Syns på söndag my love.. Puss!

2006-11-17 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback