Friskt eller sjukt? frugan och Stina + frisyren med mongohanden

Jävlar i min panna vad galet många kommentarer jag fått på mitt tidigare inlägg, skämt åsido och inroni utan dess like.

Var ju ett tag sen jag uppdaterade, har varit i full fart med att ta hand om mig själv och att blogga har faktiskt inte lockat (förlåt)! Anyway så sist jag skrev så hade snyggstjärten nyss åkt och nu, ja nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem! Wiiiiiiii!
Jag har känt mig som en gammelnucka instängd i ett sagotorn med ett fönster av plast, okej jag har pluggat, pluggat och pluggat lite mer men jag har även haft tid med att försöka njuta lite av ensamheten (jag lyckades inte), slutade med att jag låg och stirrade upp i taket halva natten och ska kliva upp en timme efter att jag somnat. Har varit cranky och har dessutom haft matbrist då jag glömt bort lite titt som tätt att äta. Dock har det inte blivit några filmkvällar med chips, läsk och annat trevligt cellulitbildande.
Dock måste jag säga att det finns mer nackdelar när snyggstjärten är borta än fördelar. Men en grej som är bra är att jag hunnit busat i fred, det vill säga köpt julklappar och slagit in dom, jag har överträffat mig själv den här julen och handlat förbaskat mycket julklappar men roligt är det och tur är väl det för annars skulle jag grina. Ja just ja, det gjorde jag faktiskt häromdagen då jag läste att vill man ha en vit jul är det norrbotten man ska bege sig till, buha and fucking hu, jag har iaf nån som älskar mig eller ska jag vara petig så har jag flera stycken, det ni!

jag har även upptäckt vad det roligaste och sjukaste på samma gång är, skriva en rapport med frisyren! Jag och frugan är snart lika vältrimmade som Carmen Electra om det fortsätter på det här viset, vi garvar så magmusklerna skriker och bidrar till att vi är konstant hungriga för vi gör av med så jävla mycket energi. "ta en kaka, taaa en kaka, taaaaaaaa en kaka". frisyren tittar frågande på mig och frugan efter att ha förklarat att han inte kan äta för då kör salivutsöndringen igång och det börjar rinna ur hans öga ( what the hell, har jag missat nåt eller?) men beslutar sig tillslut för att han ska ha en kaka och tar sina mongohänder och gräver ner dom sakta men säkert i kakpåsen, det enda jag kan tänka på för tillfället är "faan då blir det ingen kaka för min del" jag menar inte tänker jag sticka ner handen där han har haft sin mongohand. Jag kollar mordiskt på den enorma frisyren mitt emot och tittar på frugan och börjar sjunga "taaa en kaka" låten. Han bestämmer sig för att vi inte är riktigt friska och då blir jag och frugan rädd, om han inte tycker att vi är friska måste vi verkligen vara sjuka.

Vi har bestämt oss för att hata vår lärare och det ville vi visa genom att skriva på tavlan, i förbifarten ner till godisautomaten skriver frugan på tavlan "jag hatar jävla staffan. DÖ!!" meddelandet kan inte bli mer tydligt, när hon väl kommer upp igen så suddar hon ut texten för hon vill ju faktiskt inte ha ett U. Då tar jag upp pennan och skriver mitt eget meddelande på tavlan "jag hatar staffan och hans mage, den lilla hängbuken. DÖ DÖ!!" vid det här laget var meddelandet ännu tydligare fast vi suddade ut det innan vi gick ifall han skulle komma förbi (vilket är lika troligt som att det blir en vit jul (åhhhh, vit jul!)

Hej svejs hoppas jag inspirerade er idag. Var inte galna, var trevliga och skriv inte "DÖ" till läraren på tavlan!

Dagens låt: We hate everyone - type o negative

Kommentarer
Postat av: Frugan

Haha nu har jag helt sjukt ont i magen. Ja.. Vi kommer ha lika platta magar som ett helt podium med Victoria secret modeller. Du är ju helt knasigt rolig, var längesen jag fick skratta så här mkt åt ett blogginlägg. Vi borde göra en julshow varje år och åka runt i landet och knasa oss, kanske vi får ett eget tvprogram?! Tänk vad mkt tittarsiffror och gratis medicin vi fått på köpet. I love you min lilla kakbakande mage.. Du vet vad jag menar ;)PUSS!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback