Christmas spirit och en gran så grann

Dagens händer.

Jag frågar mig själv just nu varför jag sitter och tittar på "Cityakuten"? Jag gillar det ju inte ens, dessutom varför åt jag choklad? För att det var tråkigt. Den onda cirkeln snurrar runt i ett svart hjul.

En del av mitt hjärta försvann igår, min anabanana flydde sin kos till snön i Gällivare och hon ska vara borta alldeles för länge :(
Och snart snart snart är jag ledig.. nästan en månad för att vara exakt, fan vad sjukt! kan inte minnas när jag var ledig sist, var väldigt länge sedan, nu kanske jag har tid för mig själv, träning, mina älskade vänner och mitt förhållande. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog försöka jobba för jag kan verkligen inte vara ledig, jag får så dåligt samvete för det känns som att jag borde göra nånting nyttigt uscha, jag hoppas verkligen att jag kan vara ledig..

jag följde med snyggstjärten på stan idag och hjälpte honom att hitta julklappar till sna päron och jag säger bara detta, jag älskar dig över allt annat på jorden, du är det bästa som finns och jag kan inte tänka mig ett liv utan dig... MEN, du är jättejobbig att handla julklappar med min älskade, mer kräsen än mig när jag ska köpa julklappar och om jag får säga det lite gulligt gnällig ;) Men tänk vilken tur att du redan fångat mig så du inte behövt göra det under en julklappshandel haha!

Och snart är det julafton! Kan knappt bärga mig och jag är som ett barn i en godisaffär, känslan gott folk... allt handlar om känslan, christmas spirit! Imorrn ska jag iväg och stresshandla det sista senare är jag beredd på jultomten. (alla barn sluta läsa nu!) Jag blev omvald av min familj att återigen gestalta vår givmilda vitskäggiga gubbe, dom tycker jag är bra på att spela tjock och skäggig. Men det är ganska roligt, fast varmt (Nu kan alla barn börja läsa igen).

Imorrn kommer min balla hit på fika och julklappsbyte, tomten blir tidig iår hehe.
Btw, vi har världens pimpigaste gran! Bling bling och glam glam

Puss och ses

Dagens låt: The Poughes(stavas det så?) - fairytale of new york

Kommentarer
Postat av: Frugan

Hey min älsklingsstjärt! Jag saknar dig, saknar dig, saknar så att hjärtat nästan går sönder.. Snart syns vi och då kan vi hänga jämt. Älskar dig! Puss och kram/din fru


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback